OM LINDA

Linda har över 20-års erfarenhet av HR och kommunikationsarbete där hon bland annat jobbade med att etablera  Stena Line Academy och Clarion hotels med att implementera sitt "Service Excellence program". Hennes föreläsningar handlar mycket om hur man gör sitt företag till ett varumärke och hur man ska göra för att bli ett högpresterande team. 

OM

 Linda

Genom erfarenheten från det att hjälpa Stena Line och dess  22 000 medarbetare världen över att öka deras affärsfilosofi så har hon skaffat sig en enorm kompetens. Linda har också varit en del av Clarion Hotels ledningsgrupp och hade då ansvarat över göra Clarion till en ledade arbetsgivare i Norden, hennes implementation av "Service Excellence program" är något som alla gäster märker av. Nu är hon en av de populäraste och mest anlitade föreläsare när det kommer till företagskultur. Hennes föreläsningar,  "Konsten att skapa och driva en prestationskultur"  och, ”Så här kopplar ni värdegrunden till resultatet” är några av hennes populäraste och inspirerande. 

Linda brukar använda metaforen att företag är som ett stafettlopp där varje medarbetare har huvudrollen på just sin sträcka. Hon är engagerad och generös i hennes föreläsningar om hennes erfarenheter och tips. 

Hon föreläser om hur man skapar en högpresterande företagskultur. Hennes förmåga att skapa förståelse och sätta fingret på hur man skapar en vinnande företagskultur gör henne unik och intressant att lyssna på. 

Med erfarenhet samt den senaste forskningen skapar Linda ett utomstående närvaro hos alla i publiken och lämnar ingen oberörd.  Med inspirerande och berörande föreläsningar hjälper hon företag med konkreta verktyg för att förbättra dess kommunikation i en stafett som alla ansvarar över.

Utöver att föreläsa så är Linda verksam i Culture Academy som hjälper företag att skapa och driva en högpresterande företagskultur där människor älskar att vara och leva sitt varumärke. 

Lindas
ENGAGEMANG